Amsterdamapartamenty.pl jest to strona internetowa pozwalająca na rezerwację zakwaterowania. Oferujemy sprawdzone, profesjonalnie zarządzane, wysokiej jakości, w pełni umeblowane i wyposażone apartamenty w najbardziej popularnych dzielnicach miasta odpowiednie na krótki pobyt w Amsterdamie.
Każdy apartament zawiera własne specyficzne połączenie lokalizacji i układu oraz może pomieścić określoną maksymalną ilość osób. Zastanów się z iloma osobami będziesz podróżować oraz jakie masz oczekiwania jeśli chodzi o styl oraz dzielnicę miasta. Następnie przewiń na dół stronę z danym apartamentem aby zobaczyć, czy posiada on to wszystko czego potrzebujesz. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.
Jeżeli znalazłeś swój apartament kliknij na przycisk „Rezerwuj”, aby przejść do następnych zabezpieczonych stron płatności. Na pierwszej z nich znajdują się Twoje dane personalne i szczegóły płatności. Po zaakceptowaniu Regulaminu właściciela apartamentu możesz zatwierdzić swoją rezerwację na następnej stronie. Po pomyślnej płatności online kartą kredytową na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz warunki rezerwacji apartamentu.
Nie. Amsterdamapartamenty.pl jest niezależną agencją rezerwacji i nie pobiera opłat od klienta za usługi. Prowizje dla Amsterdamapartamenty.pl są opłacane przez dostawcę apartamentów.
W trakcie procesu rezerwacji podajesz nam dane swojej karty kredytowej, co gwarantuje rezerwację. W dniu rezerwacji Amsterdamapartamenty.pl pobiera tylko pewien procent z totalnej kwoty do zapłaty jako zaliczka na rzecz dostawcy apartamentu (wartość procentowa różni się w zależności od dostawcy i może być sprawdzona w jego warunkach rezerwacji apartamentu). Pozostała kwota może być uregulowana przed lub po przyjeździe do Amsterdamu.
Tak. Możesz skontaktować się z dostawcą apartamentu aby zapłacić resztę należnej kwoty przed przyjazdem do Amsterdamu.
Amsterdamapartamenty.pl akceptuje Visa, MasterCard i Amex.
Jeśli chcesz zapłacić przez PayPal lub przelewem bankowym, skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Możemy zablokować apartament na krótki okres czasu w celu oczekiwaniu na potwierdzenie zapłaty innym sposobem płatności.
Dane karty kredytowej nie są udostępniane właścicielowi apartamentu. AmsterdamApartamenty.pl pobiera opłaty przez Stripe.com. Żadne wrażliwe informacje nie są przechowywane na naszych serwerach.
Tak. W większości przypadków nasi dostawcy apartamentów oferują następujące opcje:
To jest zależne od dostawców apartamentu. Większość z nich preferuje jednak zapłatę kartą kredytową ze względu na bezpieczeństwo.
Po wyborze danego apartamentu, warunki wynajmu znajdują na dole strony z opisem apartamentu jako link „Regulamin” (sekcja regulamin, pod dostępnością i przeglądem cen). W trakcie procesu rezerwacji znajdziesz Regulamin na dole strony ze szczegółami rezerwacji (sekcja 3; szczegóły płatności). Zaakceptowanie regulaminu jest wymagane, aby kontynuować proces rezerwacji.
Możesz zmienić swoją rezerwację kontaktując się z obsługą klienta, która spróbuje wprowadzić wszelkie możliwe zmiany, co jednak może być zależne od dostępności.
Możesz zrezygnować z rezerwacji kontaktując się z nami. Niestety w każdym przypadku zaliczka zapłacona online nie podlega zwrotowi. Dodatkowe opłaty zależne są od okresu wypowiedzenia przed przyjazdem. Są one określone w warunkach wynajmu dostawcy apartamentu wyświetlane w momencie rezerwacji. W każdym przypadku pomożemy Tobie z anulacją rezerwacji nie pobierając dodatkowych opłat.
To jest tak zwane „no show”. Zostanie potrącona całkowita należna kwota rezerwacji.
Amsterdamapartamenty.pl ma trzy główne cele: 1) Zapewnianie doskonałych apartamentów poprzez profesjonalną obsługę klienta. 2) Posiadanie jak najlepszego procesu wyszukiwania z ukierunkowanymi opcjami, szukaniem skoncentrowanym na interesach klientów oraz szczegółowymi i zaktualizowanymi informacjami. 3) Oferowanie łatwej rezerwacji z dostępną obsługą klienta, bezpieczeństwem, przejrzystością i łatwym procesem płatności.
W zależności od czasu przyjazdu i osobistych preferencji można się zameldować w biurze dostawcy apartamentu lub w samym apartamencie. Należy jednak pamiętać, że nie wszyscy dostawcy apartamentów posiadają możliwość zameldowania się w ich biurze. Należy również wziąć pod uwagę, że zameldowanie w samym apartamencie u innych dostawców dodatkowo kosztuje i jest zależne od poszczególnych dostawców. Szczegóły zameldowania w apartamencie znajdują się w Regulaminie dostawcy apartamentu.
Można się zameldować w godzinach od 14.00 do 22.00. Jest to normalny czas zameldowania. Po zameldowaniu się we wcześniejszych lub późniejszych godzinach pobrana zostanie dodatkowa opłata, która jest określona w warunkach wynajmu dostawcy apartamentu. Normalna godzina wymeldowania to 11.00. W związku z tym, iż godziny mogą się różnić w zależności od dostawcy apartamentu, prosimy sprawdzić szczegóły w warunkach ogólnych wynajmu apartamentu w trakcie rezerwacji. Możesz je również znaleźć na stronie z potwierdzeniem oraz w załączniku do maila potwierdzającego rezerwację.
Wszystkie ceny są cenami za apartament.
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i opłatę klimatyczną (jeśli dotyczy). Dodatkowe opłaty zależą od żądanych przez Ciebie dodatkowych usług, takich jak wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowaniu. Może być zastosowany również depozyt zwrotny, co zależy od dostawcy apartamentu i określone jest w Regulaminie każdego dostawcy.
Śniadanie nie jest wliczone w cenę i w tym momencie też nie jest dostępne. We wszystkich apartamentach obowiązuje self-catering – samo-wyżywienie.
Nie są pobierane opłaty za dzieci w wieku poniżej 2 lat. Dzieci powyżej 2 lat są liczone jako dorośli. We wszystkich przypadkach płacisz za mieszkanie i możesz w nim przebywać z dowolną liczbą osób do maksymalnej dozwolonej ilości osób.
Większość dostawców apartamentów może udostępnić łóżko dziecięce lub łóżeczko. U niektórych z nich jest to usługa darmowa, a u innych musisz dodatkowo zapłacić. Jeżeli jesteś zainteresowany łóżkiem dla dziecka lub łóżeczkiem skontaktuj się z obsługą klienta, od której dowiesz się czy jest to możliwe i czy musisz dodatkowo zapłacić czy nie. Kiedy już otrzymasz potwierdzenie od obsługi klienta, że istnieje możliwość dostania łóżeczka lub łóżka dla dziecka wpisz swoją prośbę o to w oknie na komentarze na stronie potwierdzenia w trakcie rezerwacji.
Tak. Co najmniej jedna osoba w grupie musi mieć ukończone 18 lat.
Nie. Parking nie jest wliczone w cenę.
Niektórzy dostawcy apartamentów dają możliwość zostawienia czasowo bagaży w ich biurze. Aby sprawdzić czy jest to możliwe, przeczytaj ich warunki zameldowania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli jest to jednak niemożliwe, możesz zostawić swój bagaż w szafce na Dworcu Głównym w Amsterdamie.
2006-2021 © AmsterdamApartamenty.pl Polityka Prywatności| Ogólne Warunki Handlowe