BROWSE. BOOK. FEEL GOOD IN AMSTERDAM.

FAQ about AmsterdamApartments.com

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest AmsterdamApartamenty.pl?

Amsterdamapartamenty.pl jest to strona internetowa pozwalająca na rezerwację zakwaterowania. Oferujemy sprawdzone, profesjonalnie zarządzane, wysokiej jakości, w pełni umeblowane i wyposażone apartamenty w najbardziej popularnych dzielnicach miasta odpowiednie na krótki pobyt w Amsterdamie.

Jak znajdę najbardziej pasujący apartament do mojego pobytu?

Każdy apartament zawiera własne specyficzne połączenie lokalizacji i układu oraz może pomieścić określoną maksymalną ilość osób. Zastanów się z iloma osobami będziesz podróżować oraz jakie masz oczekiwania jeśli chodzi o styl oraz dzielnicę miasta. Następnie przewiń na dół stronę z danym apartamentem aby zobaczyć, czy posiada on to wszystko czego potrzebujesz. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.

Jak dokonać rezerwacji?

Jeżeli znalazłeś swój apartament kliknij na przycisk „Rezerwuj”, aby przejść do następnych zabezpieczonych stron płatności. Na pierwszej z nich znajdują się Twoje dane personalne i szczegóły płatności. Po zaakceptowaniu Regulaminu właściciela apartamentu możesz zatwierdzić swoją rezerwację na następnej stronie. Po pomyślnej płatności online kartą kredytową na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz warunki rezerwacji apartamentu.

Czy płacę coś dla AmsterdamApartamenty.pl?

Nie. Amsterdamapartamenty.pl jest niezależną agencją rezerwacji i nie pobiera opłat od klienta za usługi. Prowizje dla Amsterdamapartamenty.pl są opłacane przez dostawcę apartamentów.

W jaki sposób płacę za rezerwację na stronie Amsterdamapartamenty.pl?

W trakcie procesu rezerwacji podajesz nam dane swojej karty kredytowej, co gwarantuje rezerwację. W dniu rezerwacji Amsterdamapartamenty.pl pobiera tylko pewien procent z totalnej kwoty do zapłaty jako zaliczka na rzecz dostawcy apartamentu (wartość procentowa różni się w zależności od dostawcy i może być sprawdzona w jego warunkach rezerwacji apartamentu). Pozostała kwota może być uregulowana przed lub po przyjeździe do Amsterdamu.

Czy istnieje możliwość zapłaty całkowitej należnej kwoty przed przyjazdem do Amsterdamu?

Tak. Możesz skontaktować się z dostawcą apartamentu aby zapłacić resztę należnej kwoty przed przyjazdem do Amsterdamu.

Jakie karty kredytowe są akceptowane?

Amsterdamapartamenty.pl akceptuje Visa, MasterCard i Amex.

Mogę zapłacić przez PayPal lub przelewem bankowym?

Jeśli chcesz zapłacić przez PayPal lub przelewem bankowym, skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Możemy zablokować apartament na krótki okres czasu w celu oczekiwaniu na potwierdzenie zapłaty innym sposobem płatności.

Co robi dostawca apartamentu z danymi mojej karty kredytowej?

Dane karty kredytowej nie są udostępniane właścicielowi apartamentu. AmsterdamApartamenty.pl pobiera opłaty przez Stripe.com. Żadne wrażliwe informacje nie są przechowywane na naszych serwerach.

Czy konieczne jest wpłacenie depozytu od uszkodzeń?

Tak. W większości przypadków nasi dostawcy apartamentów oferują następujące opcje:

  1. Dostawca apartamentu może zarezerwować określoną kwotę na karcie kredytowej gościa przy zameldowaniu (dokładną kwotę można znaleźć w regulaminie dostawcy apartamentu). Rezerwacja zostanie anulowana pod warunkiem, że apartament pozostał w dobrym stanie, zostały zwrócone klucze i nie doszło do jakichkolwiek uszkodzeń lub zakłóceń.
  2. Dostawca mieszkanie wymaga wpłaty gotówkowej w wysokości określonej kwoty (dokładną kwotę można znaleźć w warunkach dostawcy apartamentu). Kaucja pieniężna zostanie zwrócone po wymeldowaniu pod warunkiem, że apartament pozostał w dobrym stanie, zostały zwrócone klucze i nie doszło do jakichkolwiek uszkodzeń lub zakłóceń.

Czy istnieje możliwość zapłaty reszty należnej kwoty za wynajem oraz depozytu gotówką?

To jest zależne od dostawców apartamentu. Większość z nich preferuje jednak zapłatę kartą kredytową ze względu na bezpieczeństwo.

Gdzie mogę znaleźć warunki wynajmu u danego dostawcy apartamentu?

Po wyborze danego apartamentu, warunki wynajmu znajdują na dole strony z opisem apartamentu jako link „Regulamin” (sekcja regulamin, pod dostępnością i przeglądem cen). W trakcie procesu rezerwacji znajdziesz Regulamin na dole strony ze szczegółami rezerwacji (sekcja 3; szczegóły płatności). Zaakceptowanie regulaminu jest wymagane, aby kontynuować proces rezerwacji.

Jak mogę zmienić istniejącą rezerwację?

Możesz zmienić swoją rezerwację kontaktując się z obsługą klienta, która spróbuje wprowadzić wszelkie możliwe zmiany, co jednak może być zależne od dostępności.

Jak mogę anulować istniejącą rezerwację?

Możesz zrezygnować z rezerwacji kontaktując się z nami. Niestety w każdym przypadku zaliczka zapłacona online nie podlega zwrotowi. Dodatkowe opłaty zależne są od okresu wypowiedzenia przed przyjazdem. Są one określone w warunkach wynajmu dostawcy apartamentu wyświetlane w momencie rezerwacji. W każdym przypadku pomożemy Tobie z anulacją rezerwacji nie pobierając dodatkowych opłat.

Co się stanie jeżeli nie skorzystam z apartamentu i nie anuluję rezerwacji?

To jest tak zwane „no show”. Zostanie potrącona całkowita należna kwota rezerwacji.

Jakiego standardu usług mogę spodziewać się od Amsterdamapartamenty.pl?

Amsterdamapartamenty.pl ma trzy główne cele: 1) Zapewnianie doskonałych apartamentów poprzez profesjonalną obsługę klienta. 2) Posiadanie jak najlepszego procesu wyszukiwania z ukierunkowanymi opcjami, szukaniem skoncentrowanym na interesach klientów oraz szczegółowymi i zaktualizowanymi informacjami. 3) Oferowanie łatwej rezerwacji z dostępną obsługą klienta, bezpieczeństwem, przejrzystością i łatwym procesem płatności.

W jaki sposób mogę się zameldować?

W zależności od czasu przyjazdu i osobistych preferencji można się zameldować w biurze dostawcy apartamentu lub w samym apartamencie. Należy jednak pamiętać, że nie wszyscy dostawcy apartamentów posiadają możliwość zameldowania się w ich biurze. Należy również wziąć pod uwagę, że zameldowanie w samym apartamencie u innych dostawców dodatkowo kosztuje i jest zależne od poszczególnych dostawców. Szczegóły zameldowania w apartamencie znajdują się w Regulaminie dostawcy apartamentu.

W jakich godzinach mogę się zameldować i wymeldować z apartamentu?

Można się zameldować w godzinach od 14.00 do 22.00. Jest to normalny czas zameldowania. Po zameldowaniu się we wcześniejszych lub późniejszych godzinach pobrana zostanie dodatkowa opłata, która jest określona w warunkach wynajmu dostawcy apartamentu. Normalna godzina wymeldowania to 11.00. W związku z tym, iż godziny mogą się różnić w zależności od dostawcy apartamentu, prosimy sprawdzić szczegóły w warunkach ogólnych wynajmu apartamentu w trakcie rezerwacji. Możesz je również znaleźć na stronie z potwierdzeniem oraz w załączniku do maila potwierdzającego rezerwację.

Czy podane ceny są cenami za osobę czy za apartament?

Wszystkie ceny są cenami za apartament.

Czy występują inne dodatkowe opłaty lub podatki?

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i opłatę klimatyczną (jeśli dotyczy). Dodatkowe opłaty zależą od żądanych przez Ciebie dodatkowych usług, takich jak wcześniejsze zameldowanie lub późniejsze wymeldowaniu. Może być zastosowany również depozyt zwrotny, co zależy od dostawcy apartamentu i określone jest w Regulaminie każdego dostawcy.

Czy w cenę wliczone jest śniadanie?

Śniadanie nie jest wliczone w cenę i w tym momencie też nie jest dostępne. We wszystkich apartamentach obowiązuje self-catering – samo-wyżywienie.

Czy obowiązują dodatkowe opłaty za dzieci?

Nie są pobierane opłaty za dzieci w wieku poniżej 2 lat. Dzieci powyżej 2 lat są liczone jako dorośli. We wszystkich przypadkach płacisz za mieszkanie i możesz w nim przebywać z dowolną liczbą osób do maksymalnej dozwolonej ilości osób.

Czy są dostępne łóżka lub łóżeczka dla dzieci?

Większość dostawców apartamentów może udostępnić łóżko dziecięce lub łóżeczko. U niektórych z nich jest to usługa darmowa, a u innych musisz dodatkowo zapłacić. Jeżeli jesteś zainteresowany łóżkiem dla dziecka lub łóżeczkiem skontaktuj się z obsługą klienta, od której dowiesz się czy jest to możliwe i czy musisz dodatkowo zapłacić czy nie. Kiedy już otrzymasz potwierdzenie od obsługi klienta, że istnieje możliwość dostania łóżeczka lub łóżka dla dziecka wpisz swoją prośbę o to w oknie na komentarze na stronie potwierdzenia w trakcie rezerwacji.

Czy dostawcy apartamentów mają minimalne wymagania wiekowe?

Tak. Co najmniej jedna osoba w grupie musi mieć ukończone 18 lat.

Czy parking jest wliczony w cenę?

Nie. Parking nie jest wliczone w cenę.

Czy jet gdzieś miejsce na zostawienie bagaży w razie gdybym przyjechał wcześniej przed umówioną godziną zameldowania w apartamencie?

Niektórzy dostawcy apartamentów dają możliwość zostawienia czasowo bagaży w ich biurze. Aby sprawdzić czy jest to możliwe, przeczytaj ich warunki zameldowania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli jest to jednak niemożliwe, możesz zostawić swój bagaż w szafce na Dworcu Głównym w Amsterdamie.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, której szukasz, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który chętnie ci pomoże.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.